Warszawa

Gdańsk

Poznań

Szczecin

TOP 5 realizacji lokalnych

1. ING / Warszawa / D.H. SMYK

Kampania Banku ING na domu Towarowym SMYK przy Al. Jerozolimskich.

FIRMA GODNA ZAUFANIA

2. LIDL / Warszawa / ul. Polna

Ogólnopolska kampania LIDL objęła największe miasta w Polsce i kilkanaście naszych topowych lokalizacji. Reklamy pojawiły się m.in. w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Bytomiu, Częstochowie, Gliwicach, Rybniku, Sosnowcu i Koszalinie.

FIRMA GODNA ZAUFANIA

3. Hobbit / Warszawa / ul. Raszyńska

Zapowiedź długo oczekiwanej ekranizacji powieści J.R.R Tolkiena - HOBBIT

FIRMA GODNA ZAUFANIA

4. Film Weekend / Warszawa

Do promocji filmu zostało wykorzystanych kilka warszawskich lokalizacji. W kampanii użyto powierzchni nie przekraczających 60m2.

FIRMA GODNA ZAUFANIA

5. VOX / Al. Jerozolimskie / Warszawa

Producent mebli VOX zaprasza do swoich salonów. Lokalizacja przy Al. Jerozolimskich wykorzystuje 400m2 powierzchni reklamowej.

FIRMA GODNA ZAUFANIA

6. Aviva / ul. Raszyńska / Warszawa

Ogólnopolska kampania Aviva Commercial Union. Warszawska powierzchnia reklamowa przy ul. Raszyńskiej to ponad 130m2.

FIRMA GODNA ZAUFANIA

7. UIP / al. Jerozolimskie / Warszawa

Budynek Energopolu jako nośnik często wykorzystywany dla kampanii promujących filmowe tytuły dystrybutora UIP.

FIRMA GODNA ZAUFANIA

Naszą specjalnością jest reklama wielkoformatowa Warszawa. Nasza pasja to realizacja kampanii wykorzystujących reklamę oudoor Warszawa. Chętnie zrealizujemy najbardziej spektakularne działania reklamowe w przestrzeni miejskiej. Każdy projekt zaczynamy realizować od rzetelnej analizy rynkowej i potrzeb firmy. Projekt realizujemy z wielkim zaangażoweniem całej firmy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży reklamy zdobyliśmy wielkie uznanie wśród naszych klientów. Nasze propozycje reklamy zewnętrznej są zawsze oryginalne i zauważalne.

Tagi: reklama wielkoformatowa Warszawa, reklama zewnętrzna Warszawa, oudoor Warszawa

O BP Media Group

 

Jesteśmy grupą powiązanych kapitałowo spółek zajmujących się od kilkunastu lat reklamą zewnętrzną. Naszym głównym produktem jest reklama zewnętrzna na elewacjach budynków, tego typu nośniki posiadamy we wszystkich największych miastach Polski.

Grupa rozwija się poprzez tworzenie spółek lokalnych prowadzących samodzielną działalność na danym obszarze. Jest to zgodne z naszą formułą „Global-Local".

„Global" - gdyż mamy kilkunastoprocentowy udział w rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce (26 miast, blisko 200 powierzchni ). Bezpośrednio dostarczamy nasze nośniki wielkiego formatu w ponad 50% ogólnopolskich kampanii (zapewniając od 10% do 100% wymaganej powierzchni).

„Local" - zakłada rozwój poprzez tworzenie z lokalnymi partnerami spółek - córek prowadzących samodzielną działalność outdoorową na danym obszarze. Działalność ta nie ogranicza się wyłącznie do reklamy wielkoformatowej. Łącznie oferujemy prawie 600 nośników wolnostojących o powierzchni od 2,8 m² do 48 m².

Rozwój na konkretnym rynku lokalnym oznacza dobrą jego znajomość i budowanie długoterminowych relacji. Oznacza także możliwość stałego poprawiania naszej oferty i dostosowania lokalizacji naszych nośników do zmian zachodzących na konkretnym obszarze.

Logicznie tworzy to jedną całość przenosząc wszystkie najlepsze cechy takiego rozwiązania i tworząc w skali kraju Wartość - którą Państwu oferujemy.

 

1992 - Założenie agencji reklamowej Best Promotion s.c.

1994 - Budowa pierwszych nośników reklamy zewnętrznej

1995 - Powołanie BP Media Sp z o.o. jako sukcesora Best Promotion

1995-2000 - Rozwój działalności, pozycja lidera sprzedaży mediów lokalnych

1998 - Zakup siedziby firmy

2001 - Zmiana profilu działalności - koncentracja na outdoorze

2001-2003 - Rozwój organiczny sieci nośników reklamy zewnętrznej na terenie Szczecina

2004 - Powstaje pierwsza spółka córka: Reklama Wielkopolska z siedzibą w Poznaniu

2004 - Przejęcia przedsiębiorstwa Viola w Szczecinie, 20% udział w tym rynku

2005 - Powstanie drugiego podmiotu zależnego - Reklama Pomorska z siedzibą w Gdańsku

2006 - Otwarcie biura handlowego w Warszawie

2006-2008 - Budowa ogólnopolskiego zasięgu reklamy wielkoformatowej - 26 największych miast Polski

2014 - Przekształcenie biura handlowego w Warszawie w samodzielną spółkę grupy o nazwie BP Outdoor Sp. z o.o.

Więcej »

BP Media: outdoor, billboardy, zewnętrzna reklama wielkoformatowa

citilight bilbordy reklamowe, reklama na bilbordach, bilbordy, reklama wielkoformatowa, reklama outdoorowa, outdoor reklama reklama wielkoformatowa Warszawa, reklama zewnętrzna Warszawa, oudoor Warszawa reklama zewnętrzna Poznań reklama wielkoformatowa Poznań bilbordy Poznań reklama zewnętrzna Szczecin outdoor Gdańsk

Created by boxfish.pl